В Києві втретє обрали Санту Року. Цього разу це звання отримала Яніна Соколова - відома журналістка, телеведуча, блогерка та активістка за зміни ставлення до онкологічних захворювань.

У п'ятницю, 13 грудня, в Києві пройшла третя щорічна урочиста церемонія нагородження премією «НашКиїв Awards: Санта року 2019». Тисячі киян та експертне журі обрали того, чий внесок в розвиток міста став найвагомішим.

За вирішальним вибором експертного журі звання головного добродія та активіста року отримала Яніна Соколова, журналістка, телеведуча і відеоблогерка. Яніна пройшла через всі етапи боротьби з раком і перемогла його. Підсумком цього непростого шляху став проект «Я Ніна», створений журналісткою. Він покликаний змінювати ставлення суспільства до онкохворих і ставлення хворих на рак до самих себе. Основний меседж проекту: «Рак — це не вирок».

«Свобода — це можливість робити добро і говорити правду. За цей рік ми з допомогою проекту «Я Ніна» врятували 1500 життів, зібравши для них кров. Всі, хто зараз присутній в залі і хто дивиться нас онлайн, можуть прийти і здати кров кожного першого вівторка місяця. Зареєструватися можна на сторінці нашого проекту. Крім того, ми зараз змінюємо життя онкохворих, які швидше за все помруть, але вони зможуть зробити це в обіймах своїх близьких і друзів, а не в лікарнях. Реформа паліативної допомоги — це те, над чим ми зараз працюємо. Крім того, доступ до медичного канабісу, психологічна допомога і ще ціла купа проектів, які ми реалізували всього за рік. Я хочу сказати, що поки ти живий, можливо все», — сказала переможниця премії.

Нагороду Яніні Соколовій на сцені урочисто передав переможець минулого року, Олександр Тодорчук, креативний директор Gres Todorchuk PR, засновник гуманістичного руху UAnimals, Санта Року 2018. Олександр Тодорчук зауважив: "З кожним роком в Києві з'являється все більше змінотворців. Ці люди роблять наше місто і країну зручнішими, безпечнішими, гуманнішими та більш інноваційними. Конкурс "Санта Року" надзвичайно важливий для того, аби надихати цих людей, підкреслити їх важливість і закликати інших долучатися до творення змін”.

Крім Яніни за звання Головного Санти Року 2019 боролася десятка лідерів читацького голосування: Наталя Мазур, Гарік Корогодський, Віталій Пчолкін, Євгенія Аратовська, Євген Клопотенко, Олексій Гончаренко, Олександр Дибов, Віталій Кличко та Юлія Кирилова.

Наталка Макогон, радниця начальника київського метрополітену, експертка журі цього року, прокоментувала свою участь у заході: “Санта Року — це проект про людей, які не тому що, а попри все, стараються якісно змінювати наше місто. Це унікальна ініціатива, де поряд зустрічаються чиновник, бізнесмен, активіст, меценат і — всі за добро!”

Свої нагороди також отримали “Санти” у  десяти номінаціях

«Екологія та зоозахист»  — Наталія Мазур;

«Благодійність»  — Гарік Корогодський;

«Їжа та сфера гостинності»  — Євген Клопотенко;

«Освіта»  — Олексій Гончаренко;

«Фізична культура та спорт»  — Олександр Дибов;

«Міські проекти та благоустрій»  — Віталій Кличко;

«Культура та історія»  — Ірина Глушко і Тамара Зіненко;

«Бізнес та бренди»  — Ярослава Гресь;

«Музика та події»  — Alyona Alyona;

«Інновації та технології»  — Тарас Потічний.

Нововведенням премії 2019 року стало нагородження «Сант» в спеціальних номінаціях від партнерів. Премію від Kyiv Smart City «За інновації для громадськості» отримав Олексій Кушка, велоактівіст і засновник сервісу велопроката Nextbike.

У спецномінації «За відновлення культурних традицій міста» від благодійного фонду «Культурні новації» переміг Анатолій Кончаковський, літературознавець, засновник і перший директор музею Михаїла Булгакова.

Нагороду «За просування ідеї цивілізованого утримання тварин в місті» від соціального підприємства «ЛавГав» присудили Ользі Спектор, засновниці благодійного фонду Happy Paw.

Переможницею народного голосування стала Наталя Мазур, ветеринарна докторка, директорка «Київської міської лікарні ветеринарної медицини». Читачі віддали за неї 2519 голосів.

“В українському інформаційному полі править бал негативна інформація. Тому, що зло завжди на виду, воно не ховається і не є скромним. Добрі справи навпаки робляться тихо і без зайвого пафосу. Ми намагаємось зробити позитив помітним. Добро має звучать голосно. І тільки тоді воно стане трендом”, - прокоментував підсумки ініціатор премії та засновник медіа “НашКиїв” Дмитро Федоренко.